איך לבחור יועץ משכנתאות במרכז
כותב: refaelshapiro
פורסם ב: 05.07.2023

איך לבחור יועץ משכנתאות במרכז

Rate this post

אחרי שנים רבות שעבדתם וחסכתם שקל לשקל הגיע הרגע המיוחל בו אתם מעוניינים לרכוש דירה בפרויקט הנדלנ"י החדש בעיר. רכישת דירה היא אירוע מרגש במיוחד אך באותה הנשימה מדובר באירוע הפיננסי הגדול ביותר במחזור חייה של משפחה נורמטיבית בישראל ואנו למדים כי המשכנתא אותה תיקחו תהיה בעלת השפעות רבות לטווח הקצר והארוך כאחד, לכן אנחנו רואים חשיבות בבחירת יועץ משכנתאות מקצועי ואמין אשר ילווה אותנו בדרך. אנחנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות בכל הקשור לבחירת יועץ משכנתאות במרכז – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של המרכז למשכנתאות נמצאים כאן עבורכם. 

תוכן העניינים

מה היא משכנתא?

מעט לפני שאנחנו מדברים על בחירת יועץ משכנתאות במרכז אנחנו נרצה להקדיש מספר שורות על מנת שנוכל להבין מה היא בעצם משכנתא.

כאשר אנחנו מדברים על משכנתא אנחנו מדברים על הלוואה לכל דבר ועניין אשר המטרה המרכזית של לקיחת משכנתא תהיה רכישת דירה.

הלכה למעשה דרך משכנתא אנחנו יכולים לקבל הלוואה רחבת ממדים לשם רכישת הדירה שלנו בהתאם לשעבוד מלא של הדירה לבנק עד לתשלום המשכנתא במלואה (קרן+ריבית).

אנו למדים כי משכנתא לרוב תילקח לתקופות שבין 15-30 שנה ותנוע בין מאות אלפי שקלים למיליוני שקלים בהתאמה אשר במהלכם תצטרכו להחזיר לבנק סכום החזר חודשי המשתנה בהתאם למגוון רחב של פרמטרים.

"הבנק הציע לי יועץ משכנתאות בחינם, נראה לי שאוותר על לקיחת יועץ פרטי ולשלם כסף…"

אנו למדים כי הבנקים למשכנתאות נותנים את האפשרות בקרב לקוחותיהם ליהנות מן יועץ משכנתאות בחינם אשר ילווה אותם לאורך כל התהליך.

כתוצאה מכך אנשים רבים בוחרים לוותר על השירות של יועץ משכנתאות פרטי מה שעשוי להתגלות כטעות איומה עם הזמן. משכנתא הינה התחייבות ארוכת טווח אשר דורשת ליווי ותכנון מקצועי המותאם אישית עבורנו.

כאשר אנחנו מקבלים יועץ משכנתאות בחינם מטעם הבנק עלינו לזכור כי יועץ זה הינו עובד של הבנק לכל דבר ועניין אשר פועל לפי תמריצים מסוימים, עובד לפי בונוסים והאינטרס המרכזי שלו הוא האינטרס של הבנק.

אנו נרצה לעבוד עם יועץ משכנתאות אשר האינטרס הראשי שלו הוא אנחנו והצרכים שלנו, כמו כן אנו למדים כי יועץ משכנתאות של הבנק מוגבל אך ורק לבנק אחד כאשר יועץ משכנתאות פרטי במרכז יכול ללוות אותנו מול כל הבנקים בישראל ולהתמקח יחד עם ההצעות השונות.

הרצון לחסוך כמה אלפי שקלים גורם בטווח הארוך לאבדן של עשרות ואף מאות אלפי שקלים כתוצאה מתכנון לקוי של המשכנתא, לכן אנו ממליצים לכם להיעזר ביועץ משכנתאות פרטי אשר ילווה אתכם ויתן לכם מעטפת מלאה לצרכים שלכם.

בחירת יועץ משכנתאות – כללי אצבע

בחירת יועץ משכנתאות איננה מלאכה פשוטה וטומנת בחובה לא מעט אתגרים, בדיוק לשם כך ריכזנו עבורכם מספר כללי אצבע שיעזרו לכם לבחור את יועץ המשכנתאות הטוב ביותר עבורכם במרכז:

  • ניסיון לצד ותק – בראש ובראשונה כאשר אנחנו מחפשים יועץ משכנתאות במרכז אנו נרצה לבדוק מה הוא הניסיון והותק שלו בתחום. ככל שיועץ המשכנתאות אליו נפנה יהיה בעל ניסיון ו-ותק רב יותר כך הוא ידע איך לגשת אל תיק המשכנתא שלנו בצורה נכונה ויוכל להשתמש בקשרים אותם צבר במרוצת השנים אל מול הגופים הממנים השונים על מנת לשרת את האינטרסים שלנו על הצד הטוב ביותר.
  • מוניטין בתחום – אין מן הנמנע שיועץ משכנתאות במרכז אשר צבר לעצמו ניסיון לצד ותק צבר גם מוניטין, אנחנו נרצה לעבוד אך ורק עם יועץ משכנתאות בעל מוניטין חיובי וחוג לקוחות מרוצים.
  • בניית פרופיל פיננסי מותאם אישית עבורכם – יועץ משכנתאות הוא לא רק יועץ משכנתאות אלא יועץ פיננסי אשר רואה את המצב הכלכלי שלנו כיום ועוזר לנו להתאים הלוואה (משכנתא) לטווח ארוך אשר תתאים לצרכים שלנו גם בעתיד ולא תוביל אותנו למצב בו אנחנו לא עומדים בהחזר. לכן אנחנו נרצה לעבוד עם יועץ משכנתאות אשר בונה יחד איתנו פרופיל פיננסי ומסביר לנו מה עומד מאחורי כל פעולה שאנחנו עושים לצד כל ההשלכות.

יועץ משכנתאות במרכז – המרכז למשכנתאות