כותב: refaelshapiro
פורסם ב: 06.08.2019

איך לקנות סלולר בזול כשיש משכנתא על הראש

Rate this post

משכנתא לרכב או לדירה – זה לא באמת משנה! כשהיא קיימת היא עושה לא מעט כאבי ראש לתושבי ישראל, ולצרכנים החכמים. בעת קניית סלולרי חדש אנו חושבים פעמים על המחיר והדגם. מכיוון שיש עלויות שוטפות של הבנק, העמלות, וכמובן משכנתא שיושבת לנו על הוורידים לא מעט.

אז איך ניתן לקנות סלולר במחיר שפוי כשיש משכנתא שלא מרפה את מחשבותינו?

תוכן העניינים

לא בישראל – קנו מאתרי קניות בחו"ל

כאשר המשכנתא עדיין לא מכוסה במלואה, היא גוררת עלויות ועמלות שמעמיסות על כיסינו. במהלך השנה, בזמן תכנון של רכישה גדולה כמו קניית מכשיר, אנו חושבים פעמיים לפני. במיוחד, כאשר מדובר על רכישת מכשיר בישראל. ובכן יש לנו עבורכם חדשות טובות! ניתן לקנות מכשירי טלפון די מתקדמים בעלויות המתאימות לכל כיס! וזאת באמצעות אתרי הקניות העולמיים. יש לכם שני אלטרנטיבות: הראשונה היא קנייה באמצעות אמאזון, והשניה היא באמצעות עלי אקספרס.

ניתן למצוא דגמי שיאומי מעולים במחירי רצפה באתר עלי אקספרס המוכר.

עושים השוואת מחירים

דרך נוספת שעשויה לחסוך לכם בעלויות הקניה, היא באמצעות השוואת מחירי סלולר בין מס' חנויות אטרקטיביות. בדקו את המכשיר המועדף במספר חנויות במקביל, ולכו על ההצעה המשתלמת ביותר. זכרו: אתם עדיין משלמים על המשכנתא וחשוב להיות ראליים בזמן הקניה. רצוי ללכת על טלפון שיעמוד בשימושים שלכם, ושיהיה זול ומתאים לכיסכם לאותה התקופה.

קנייה קבוצתית

לכל אחד יש את האחיין, הדוד, או החבר הזה שמתכנן בקרוב לקנות טלפון חדש. במטרה לחסוך בעלויות, ניתן לפנות לחנות המיועדת ולבקש מחיר נמוך בקניה של 2 מכשירים ומעלה. בדרך כלל, אנשי המכירות יקפצו על ההזדמנות ויעשה לכם מחיר ממש טוב. בסופו של דבר, אנשי המכירות רוצים עמלות, וזקוקים לכם.

התפשרו: קונים מכשיר יד 2

במידה והמשכנתא ושכר הדירה ממש לוחצים על הכיס, הדרך היחידה שלנו היא לקנות מכשיר מתקדם לא במצב חדש, כלומר יד 2 או שלישית במקרה הגרועה ביותר. ניתן לשאול חבר האם הוא מוכר מכשיר שכזה, או לחלופין לעשות קפיצה באתר יד2, או במרקט פלייס של הפייסבוק.

תוכלו למצוא לא מעט מכשירים עם שמות טובים ביד 2.

לסיכום

לא קל להתקיים במדינת ישראל, במיוחד במצב של היום. כאשר יש מלחמות שאינן פוסקות זה מגדיל את יוקר המחיה. הצבא הישראלי דורש תקציב ענקי להתמודדות מול לא מעט עוינים. ומלבד זאת, ההתקיימות עם משכנתא שעוד לא כוסתה במלואה, ושכר הדירה, באמת שלא קלים. וזה לא מספיק, יש גם עלויות נוספות כמו: רכישת מכשיר סלולר חדש או יד 2, מוצרים נלווים, וקניות. הדרך היעילה ביותר לחסוך בעלויות הוא למצוא את הדרכים האלטרנטיביות והזולות ביותר.

מקווים שעזרנו, בהצלחה ?