הלוואה חוץ בנקאית למוגבלים חשבון
כותב: refaelshapiro
פורסם ב: 15.09.2019

הלוואה חוץ בנקאית למוגבלים חשבון

Rate this post

קניית רכב חדש, שיפוצים בבית, חידוש רהיטים, מימון לימודים, צרכים רפואיים כל אלו ועוד עשויים לדרוש תקציב מיוחד מעבר לתקציב השוטף והיומיומי.

גם אנשים אשר מתפרנסים היטב ביום יום, עשויים למצוא את עצמם זקוקים להלוואה לצורך מימון הוצאות יוצאות דופן או כאלה שהן אינן צפויות.

מה עושה האדם הנורמטיבי אשר זקוק להלוואה?

על פי רוב הוא יפנה למוסד הכסף… כלומר לבנק. נדמה לו כי שם המקום לקבל כסף בעת הצורך.

אך מי שכבר התנסה בקבלת הלוואות מהבנק יודע עד כמה הדבר מסובך וכרוך בקשיים.

 

אדם שניגש אל הבנק לבקש הלוואה, צריך בראש ובראשונה לנמק על מה ולמה הוא צריך את ההלוואה. לאחר מכן הבנק יבקש לבדוק את יכולות ההחזר של אותו לווה. לעיתים הבנק יערים קשיים אינסופיים עד שהלווה יראה סוף סוף את הכסף בידיו.

גם אחרי שההלוואה כבר בידיו, עדיין ייתכנו קשיים לא שפוטים.

הבנק הרי רוצה לוודא כי הכסף כולו יחזור אליו בסופו של דבר. על כן הוא יגביל את חשבון הבנק, יצמצם את מסגרת האשראי כאשר כל זה בוודאי ישפיע על הצרת הצעדים של הלווה מבחינת ההתנהלות הכלכלית שלו.

פריסת התשלומים של החוב היא גם כן לא תמיד תהיה נוחה עבור הלקוח ולעיתים הוא יתקשה לעמוד בסכומים החודשיים אשר אותם עליו לשלם מידי חודש בחודשו.

ועדיין לא דברנו על אחוזי הריבית שהבנק עשוי לדרוש על ההלוואה כך שקבלנו הלוואה ממש לא משתלמת ולגמרי לא נוחה.

יש אופציה חילופית?

אז האמת היא שיש בהחלט אפשרות חילופית ודרך לקבל את סכום הכסף גם בלי להזדקק לבנק. אנחנו כאן על מנת לספר לגם על כך.

תוכן העניינים

הלוואה חוץ בנקאית

בדיוק בגלל כל הקשיים הללו שאנשים מן השורה מוצאים את עצמם מתמודדים אתם, פנו חברות פיננסיות פרטיות לנישה הזו והחלו במתן הלוואות ללקוחות פרטיים וגם עסקיים. הם מקלים מאוד על הלווים בכך שלמעשה אין כל קשר בין ההתנהלות הבנקאית לבין ההלוואה שהתקבלה. כך הם מסוגלים להמשיך להתנהל באותה הצורה, הם לא צריכים להדק חגורות מבחינת הצריכה הכלכלית והם לא חשים כלל כל הגבלה על ההתנהלות של חשבון הבנק שלהם.

גם הפריסה של התשלומים היא בהתאם ליכולות שלהם ולמעשה לא תמיד הם אפילו ירגישו בכך מבחינת החשבון החודשי שלהם. אחוזי הריבית גם כן לא גבוהה ביחס לבנק כך שמכל הסיבות, הפנייה אל חברה חוץ בנקאית היא בהחלט חכמה יותר ויעילה פי כמה וכמה.

הלוואה חוץ בנקאית למוגבלים

אנשים רבים מוצאים את עצמם מתמודדים עם חשבונות מוגבלים. הם לא מצליחים להתמודד ולהתנהל נכון. ההוצאות השוטפות תמיד גבוהות מההכנסות. כאשר אלו זקוקים להלוואה, הם הרבה יותר מסובכים מכל אדם רגיל אחר. גם הם יכולים ליהנות מהלוואה חוץ בנקאית על כל ההקלות וההטבות הכרוכות בכך. ההלוואה החוץ בנקאית תתאפשר גם להם כאשר הם ייהנו מתנאי החזר אשר בהם הם יוכלו לעמוד. הם לא ייאלצו לחנוק עוד יותר את חשבון הבנק ולסבול משך זמן ארוך ממסגרת אשראי מצומצמת עוד יותר. האפשרות לפנות אל חברה פיננסית אשר מציעה את אפשרויות ההלוואה בצורה הכי נוחה והכי פשוטה ללא הגבלה מאפשר להם להגשים חלומות או שאיפות כמו גם לצורך הוצאות רפואיות שונות.

כדאי להכיר את האפשרויות וללכת על הלוואות מן הסוג הזה לכתחילה כי כך אפשר להצליח להמשיך לשמור על השגרה הכלכלית ולא להגיע לחריגות וצמצומים בבנק.