כמה עולה ייעוץ משכנתא?
כותב: refaelshapiro
פורסם ב: 07.05.2023

כמה עולה ייעוץ משכנתא?

Rate this post

אחרי לא מעט לבטים ושנים של חיסכון הגעתם להון עצמי הנדרש לשם רכישת הדירה שלכם ואתם מעוניינים לקחת משכנתא. מהדורות החדשות פותחות על עליות מתמשכות בריבית בנק ישראל ועל מאות אלפי ישראלים אשר יכולת ההחזר שלהם נפגעה כתוצאה מן עליות הריביות.

משכנתא נחשבת לאחת ההתחייבויות הגדולות ביותר וטומנת בחובה לא מעט אתגרים – בדיוק לשם כך אנחנו נרצה לעבוד עם יועץ משכנתאות איכותי. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות ייעוץ משכנתאות – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של מרכז המשכנתאות פה בשבילכם.

תוכן העניינים

לפני הכל – מה היא משכנתא?

לפני שאנחנו מתחילים לדבר על המחיר של יועץ משכנתאות אנו נרצה להבין מהי משכנתא.

כאשר אנחנו מדברים על משכנתא אנו מדברים על הלוואה ארוכת טווח (בין 20-30 שנים) אשר המטרה המרכזית שלה היא לעזור לכם להתקדם צעד נוסף אל עבר החלום שלכם ולרכוש בית בישראל.

בשונה מהלוואות אחרות, במשכנתא אנו יכולים לקבל הלוואות לסכומים גדולים במיוחד כאשר הנכס אותו אנו רוכשים מהווה הבטוחה להלוואה.

משכנתא איננה מלאכה פשוטה וטומנת בחובה לא מעט אתגרים, בדיוק לשם כך אנחנו לא נרצה לקחת משכנתא ללא ניסיון ובניית תוכנית פיננסית מסודרת לצרכים שלנו.

״הציעו לי יועץ משכנתאות חינם מטעם הבנק״

אתם מרגישים שזהו יום המזל שלכם, הגעתם להון עצמי הנדרש והחלטתם ללכת ל-״סיבוב בנקים״ קצר בו תשמעו מעט על הריביות והאפשרויות בלקיחת משכנתא.

כל אחד מן הבנקים למשכנתאות אליהם הגעתם הציע לכם ״יועץ משכנתאות חינם״ מטעם הבנק, כתוצאה מכך אנשים רבים תוהים האם בכלל כדאי להם לשלם אלפי שקלים אל יועץ משכנתאות פרטי אם הם מקבלים את השירות בעת ובעונה אחת מהבנק ממנו הם לוקחים את המשכנתא.

אין ספק שמדובר ביוזמה מבורכת מטעם הבנקים אך אין מן הנמנע שיועץ משכנתאות מטעם הבנק לא יצליח לשרת את האינטרסים שלנו על הצד הטוב ביותר.

עלינו לזכור שיועץ המשכנתאות הינו עובד של הבנק ונמדד לפי יעדים של הבנק ולכן המטרה הראשית שלו הוא לכוון אתכם אל משכנתאות אשר מיטיבות עם הבנק ולאוו דווקא איתכם ועם יכולת ההחזר שלכם.

כמו כן, מאחר והוא יועץ מטעם הבנק הוא מוגבל אך ורק למשכנתאות הניתנות מטעם הבנק ולא יכול להשוות, לבצע סקר שוק ולהתמקח עם מספר בנקים במקביל במטרה להשיג עבורכם את המשכנתא הטובה ביותר.

לכן אנו מאמינים שהבחירה הטבעית והנכונה ביותר תהיה פנייה אל יועץ משכנתאות פרטי בעל ניסיון ומוניטין בתחום אשר יאפיין יחד איתכם את הצרכים שלכם, את יכולת ההחזר שלכם ואת הפרופיל הפיננסי שלכם – לאחר מכן ידע להתאים עבורכם את המשכנתא הטובה ביותר עבורכם תוך כדי שהוא פועל ללא לאות אל מול הבנקים למשכנתאות במטרה להשיג לכם את הריבית הטובה ביותר.

יועץ משכנתאות מטעם הבנק עובד בשביל הבנק ונמדד לפי יעדים של הבנק

יועץ משכנתאות פרטי עובד עבורכם והמטרה שלו לשרת את האינטרסים שלכם

מה העלות של יועץ משכנתאות?

יועץ משכנתאות הפך בשנים האחרונות לבחירתם הטבעית של לוקחי המשכנתאות בישראל, אין זה פלא כי יחד עם יועץ משכנתאות ניתן לחסוך עשרות ואף מאות אלפי שקלים לאורך חיי המשכנתא.

אנשים רבים תוהים מה העלות של יועץ משכנתאות – אנו למדים כי אין עלות אחידה. המחיר מורכב ממגוון רחב של משתנים והיבטים – האם מדובר בליווי מקיף או שמא רק בשיחת ייעוץ, מה יהיה התפקיד של יועץ המשכנתאות, ניסיון, ותק ומוניטין ומשתנים רבים.

מאחר וכל משכנתא נתפרת בהתאמה אישית כך גם המחיר של ייעוץ המשכנתאות, אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם אנשי המקצוע של המרכז למשכנתאות אשר יאפיינו את הצרכים שלכם ויתאימו עבורכם את המשכנתא הטובה ביותר לצרכים שלכם תוך כדי התחשבות בהחזר החודשי שלכם, במצב הפיננסי שלכם כיום והסתכלות על העתיד.

אולי יעניין אתכם גם: משכנתא לדירה שניה

אמרתם ייעוץ משכנתא – אמרתם המרכז למשכתנאות