יועץ משכנתאות פרטי
כותב: refaelshapiro
פורסם ב: 10.04.2023

יועץ משכנתאות פרטי

Rate this post

חסכתם שקל לשקל על מנת להגיע לאחד מן הרגעים המשמחים ביותר בחייכם, הרגע בו אתם ניגשים לשם רכישת הדירה הראשונה שלכם. יחד עם זאת אנו למדים כי רכישת דירה טומנת בחובה לא מעט אתגרים איתם אנו ניפגש במהלך הרכישה ולאחריה. אחד מן האתגרים הבולטים יהיה לקיחת משכנתא המותאמת אישית עבורנו.

אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות משכנתא והחשיבות בעבודה עם יועץ משכנתאות פרטי – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של המרכז למשכנתאות פה לעשות לכם קצת סדר.

תוכן העניינים

יורדים לעובי הקורה: מהי משכנתא?

לפני שאנחנו מדברים על עבודה עם יועץ משכנתאות פרטי, החשיבות מאחוריה ומה הם היתרונות אנו נרצה להבין בראש ובראשונה מהי משכנתא. במרוצת השנים יצא לנו לפגוש אלפי אנשים אשר ידעו להגיד את המילה "משכנתא" אך לא ידעו מה זה בעצם אומר ומה הם ההשלכות בדבר לקיחת משכנתא. משכנתא היא הלוואה אשר תינתן ברוב המקרים לשם רכישת דירה בישראל. משכנתא הינה סוג הלוואה הניתן תמורת שעבוד מלא של הנכס אותו אתם מעוניינים לרכוש אל הגוף שנתן את המשכנתא עד לתשלום כל החזרי המשכנתא במלואם.

אנו למדים כי ברוב המקרים משכנתא תילקח לתקופות של בין 15-30 שנה ותנוע בין מאות אלפי שקלים למיליוני שקלים בהתאמה. במהלך שנים אלו יצטרך הלווה להחזיר את סכום ההלוואה ואת הריביות שהצטברו במהלך השנים (קרן+ריבית).

קראו עוד:

לקיחת משכנתא ללא יועץ משכנתא: האם זה אפשרי?

במרוצת השנים פגשנו אנשים רבים אשר תהו האם ניתן לקחת משכנתא ללא יועץ משכנתאות, התשובה היא כן. כל אחד יכול לגשת אל הבנק למשכנתאות בדבר לקיחת משכנתא אך אנו לא ממליצים לעשות זאת כלל. המטרה בלקיחת משכנתא היא לקבל ריביות איכותיות המותאמות אישית עבורנו תוך כדי אפיון אורח החיים שלנו ובניית תמהיל משכנתא מסודר.

אנו רואים חשיבות בעבודה עם יועץ משכנתאות המתמחה בעולם המשכנתאות והפיננסים בפרט אשר ידע לאפיין יחד איתנו את הצרכים שלנו ויפעל ללא לאות לשם השגת הריביות והתנאים הטובים ביותר עבורנו. חשוב לציין כי יועץ משכנתא הינו איש מקצוע בעל ניסיון ובעל כוח מיקוח רב אל מול הבנקים – מה שיעזור לכם להצטייר בצורה טובה, נכונה וחכמה יותר אל מול הבנקים והגופים הממנים השונים."הבנק הציע לי יועץ משכנתאות בחינם, למה לי לשקול אופציה אחרת בכלל?

כחלק מלקיחת משכנתא בבנקים השונים אנו רואים כי הבנקים מציעים יועץ משכנתאות בחינם מטעמם ואנשים רבים תוהים – "כבר יש לי יועץ משכנתא בחינם, למה לשלם למישהו חיצוני?" אנו למדים כי יועץ משכנתא מטעם הבנק הינו עובד של הבנק לכל דבר ועניין – עובד של הבנק אשר יכול להציע אך ורק את המסלולים של הבנק, מוגבל למסלולים מסוימים ובמקרים רבים עובד גם לפי טבלת יעדים כך שהמטרה שלו היא לייצג את הבנק ולא לייצג אותנו.

מן הצד השני כאשר אנחנו עובדים עם יועץ משכנתא פרטי וחיצוני אשר אינו מוגבל לשום בנק אנו יכולים לקבל הצעות ממגוון רחב של בנקים, לנהל מו"מ ולדעת שיש בעל מקצוע אשר התפקיד המרכזי שלו הוא לייצג את האינטרס האישי שלנו ולא של אף גורם אחר – כך אנחנו יכולים להתקדם צעד נוסף בדרך אל המשכנתא הטובה ביותר עבורנו.

אמרתם יועץ משכנתא פרטי – אמרתם המרכז למשכנתאות

המרכז למשכנתאות הינה אחת מן החברות המובילות בישראל בייעוץ משכנתאות וגיוס אשראי והלוואות למגזר הפרטי והעסקי. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל אלפי לקוחות שכבר בחרו נכון – זה הזמן לבחור המרכז למשכנתאות.